Trójwymiarowy wydruk
Błyskawiczny rozwój technologi informatycznych dotknął także branżę reklamową. To właśnie przez zaawansowane sposoby drukowania obecnie można tworzyć interesujące projekty. Przykładem może być chociażby letterpress. I o ile typografia używana była w drukarstwie od dużo lat, to dopiero teraz została doceniona poprzez drukarzy, a przede wszystkim klientów, którzy masowo decydują się na druk taką metodą. Polega ona na odbijaniu nadruku na miękkim rodzaju papieru. Niezwykle częstokroć do tych prac nie używa się też barwników. Wówczas samo tłoczenie spełnia swoją rolę, dodając wydrukowi kontrast. Co ciekawe, przedstawiciele różnych agencji reklamowych bardzo chętnie łączą ze sobą nowe sposoby druku.
Doskonałym potwierdzeniem tych słów są wizytówki kaszerowane, które drukuje się z wykorzystaniem sposobu tłoczniowego. Zamiast tego na gotowe wydruki nakłada się jeszcze specjalny lakier, który nie tylko zabezpiecza poprzez zniszczeniem, ale także poprawia atrakcyjność naszego projektu. Na taką sytuację w reklamie wpływa też duża konkurencja. Nic więc dziwnego, że agencje prześcigają się w coraz to nowszych pomysłach. Muszą gdyż ściągnąć do siebie stosowną liczba klientów. Co więcej, ich marzeniem jest to, aby wspomniani kontrahenci byli ich stałymi bywalcami. Wobec tego też duże firmy mogą liczyć na znaczące rabaty i niewątpliwie pierwszeństwo w zamawianiu nowych gadżetów. Mnóstwo z nich dzięki nowoczesnym sposobom reklamy jest bardziej widocznych, a co za tym idzie osiąga perfekcyjne wyniki sprzedaży.
Doskonałym potwierdzeniem tych słów są wizytówki kaszerowane, które drukuje się z wykorzystaniem sposobu tłoczniowego. Zamiast tego na gotowe wydruki nakłada się jeszcze specjalny lakier, który nie tylko zabezpiecza poprzez zniszczeniem, ale także poprawia atrakcyjność naszego projektu. Na taką sytuację w reklamie wpływa też duża konkurencja. Nic więc dziwnego, że agencje prześcigają się w coraz to nowszych pomysłach. Muszą gdyż ściągnąć do siebie stosowną liczba klientów. Co więcej, ich marzeniem jest to, aby wspomniani kontrahenci byli ich stałymi bywalcami. Wobec tego też duże firmy mogą liczyć na znaczące rabaty i niewątpliwie pierwszeństwo w zamawianiu nowych gadżetów. Mnóstwo z nich dzięki nowoczesnym sposobom reklamy jest bardziej widocznych, a co za tym idzie osiąga perfekcyjne wyniki sprzedaży.